مدیر کل تعزیرزات حکومتی استان کرمانشاه از صدور ۱۶ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی در استان طی تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 27 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به قل از مهر،داریوش جودکی ، در خصوص آمار پرونده های قاچاق وارده به شعب تعزیرات حکومتی طی تیر ماه امسال گفت: در تیرماه امسال بیش از ۱۶ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان و متخلفین در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی با اشاره به نقش تعزیرات حکومتی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  افزود: با برنامه ریزی در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های این اداره کل با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به اجرا در آمد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه برنامه های مذکور را برای بهبود وضعیت موجود و رسیدن به اهداف سازمانی را مثمر ثمر دانست.

رسیدگی به ۲۷۰ پرونده قاچاق کالا و ارز

وی ضمن تاکید بر آمادگی شعب در مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با قاچاقچیان در این راستا گفت: این اداره کل در ماه گذشته تعداد ۲۷۰  فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی را رسیدگی  کرده است.

جودکی تصریح کرد: برای تخلفات ذکر شده علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه  مبلغ ۱۶  میلیارد و ۱۲۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۲۷ ریال  محکومیت صادر شده است.

رسیدگی به بیش از ۳۷ فقره پرونده بهداشتی

وی از رسیدگی به ۳۷ پرونده بهداشتی در بخش بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی در تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای پرونده‌های مزبور مبلغ ۴۷  میلیون و ۲۵۰ هزار ریال محکومیت صادر شده است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار